Φύλο και εκπροσώπηση στα ελληνικά ΜΜΕ: Αποτελέσματα έρευνας του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ)
Φύλο και
εκπροσώπηση στα ελληνικά ΜΜΕ: Αποτελέσματα έρευνας του Εθνικού Κέντρου
Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ)
Ογδόντα τρία (για την ακρίβεια: 83,1%) τοις εκατό άντρες και περίπου
δεκαεπτά (για την ακρίβεια: 16,9%) τοις εκατό γυναίκες: η ιλιγγιώδης αυτή
διαφορά αποτυπώνεται στα αποτελέσματα της έρευνας με τίτλο «Φύλο και
εκπροσώπηση στα ελληνικά ΜΜΕ», που παρουσιάστηκαν την Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου σε
εκδήλωση του Ιδρύματος Heinrich Böll στην Τεχνόπολη του Δήμου
Αθηναίων.
|