ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΚΚΕ • ePRI4ALL - 13/10/2023
ΕΚΔΟΣΗ ONLINE
EKKE Δελτίο τύπου

Ανοιχτοί και ψηφιακοί πόροι για διευθυντές και διευθύντριες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την υποστήριξη της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στη διαδικτυακή μάθηση

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ePRI4ALL «Open  and digital resources for primary school principals to support inclusive education through online learning» στο οποίο συμμετέχει το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ), η διεθνική ομάδα έργου προχωρά στον σχεδιασμό Μαζικού Ανοιχτού Διαδικτυακού Μαθήματος (MOOC), το οποίο θα απευθύνεται σε

 

  • Διευθυντές και Διευθύντριες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (και εκπαιδευτικά στελέχη K-12)
  • Ακαδημαϊκά ιδρύματα αρμόδια για την κατάρτιση διευθυντών και διευθυντριών σχολείων
  • Εμπειρογνώμονες εκπαίδευσης και εκπαιδευτές ΕΕΚ
  • Σπουδαστές Επιστημών της Αγωγής
  • Φορείς της εκπαιδευτικής πολιτικής

 

Το Μαζικό Ανοιχτό Διαδικτυακό Μάθημα έχει σκοπό να υποστηρίξει: α) τη διαδικτυακή και συμπεριληπτική ψηφιακή μάθηση, β) την προώθηση της ψηφιακής νοημοσύνης στην κοινότητα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, γ) την ψηφιακή μαθησιακή ηγεσία για την κοινότητα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και δ) την ίση πρόσβαση (και παραμονή) στις ψηφιακές υποδομές. Το υλικό θα διατίθεται στην ιστοσελίδα του έργου και μπορεί να το διατρέξει και να το παρακολουθήσει κάθε ενδιαφερόμενος και ενδιαφερόμενη στον χρόνο που διαθέτει.

Επίσης, σύντομα θα είναι διαθέσιμη η ψηφιακή εφαρμογή (application) του e-PRI4ALL, η οποία απευθύνεται σε διευθυντές και διευθύντριες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και αποτελεί συμπληρωματικό εργαλείο για εύχρηστη, αυτοδύναμη μάθηση, ανοιχτής πρόσβασης σε στελέχη της ψηφιακής και συμπεριληπτικής διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Ένα καινοτόμο ψηφιακό εργαλείο, σχεδιασμένο στη βάση της παιγνιοποίησης, που ενσωματώνει τα ευρήματα του πρώτου αποτελέσματος του έργου (π.χ. e-Compendium). Επιλέχθηκε η μέθοδος αυτή για να καλύψει με ευέλικτο τρόπο τις ανάγκες της ομάδας στόχου, αλλά και γιατί βελτιστοποιεί τους διαθέσιμους πόρους, είναι κατάλληλη για συστηματική μάθηση, καθώς παρέχει άμεση πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες και μπορεί να προσαρμοστεί στην καθημερινότητα του κάθε χρήστη και χρήστριας. Η παιγνιοποίηση είναι μια μέθοδος που χρησιμοποιεί στοιχεία παιχνιδιών σε περιβάλλοντα εκτός παιχνιδιού, και συμπεριλαμβάνει την ανάπτυξη κινήτρων και την ανατροφοδότηση.

Τέλος, η Ελληνική ομάδα έργου προετοιμάζει τη διοργάνωση εκδήλωσης, την Παρασκευή 1η Δεκεμβρίου, για την παρουσίαση αυτών των εργαλείων του έργου και με στόχο τον διαμοιρασμό των Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πόρων του e-PRI4ALL, την παρουσίαση των στόχων, των δραστηριοτήτων και των αποτελεσμάτων στους συμμετέχοντες, τις συμμετέχουσες και τις ομάδες-στόχου. Για τις λεπτομέρειες της εκδήλωσης και προσκλήσεις θα ακολουθήσει ανακοίνωση. Μπορείτε να περιηγειθείτε στην ιστοσελίδα του έργου στο https://e-pri4all.erasmus.site/el/.

Ερευνητική συνεργασία: Συντονιστής εταίρος του Προγράμματος «e-PRI4ALL» είναι το Πανεπιστήμιο της Αλμερίας (Ισπανία), ενώ στη διεξαγωγή της έρευνας συμμετέχουν το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών (Ελλάδα), το Πανεπιστήμιο της Μόντενα και του Ρέτζιο Εμίλια (Ιταλία) και η εταιρεία Danmar Computers (Πολωνία).

* Το έργο εντάσσεται στο Erasmus+, Key Action 2 - COOPERATION PARTNERSHIPS - SCHOOLS (KA220-SCH) *

Eθνικό Kέντρο Kοινωνικών Eρευνών facebookinstagramtwitterYouTubeSpotifyNewsletter



ΕΚΚΕ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ
ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΑ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΚΚΕ
ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ


Αφαίρεση από τη λίστα